Solospace Gym Logo

Všeobecné obchodní podmínky

  1. Obecné
    1. Tyto všeobecné obchodní podmínky společnosti Solospace Gym s.r.o. upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavřené mezi společností Solospace Gym s.r.o., IČO: 197 66 378, se sídlem Lidická 700/19, 602 00 Brno - Veveří (dále jen „Společnost“) a Vámi (dále jen „Uživatel“), jejímž předmětem je přenechání v příslušné smlouvě specifikovaného prostoru Uživateli k dočasnému užívání (dále jen „Smlouva“).
    2. Uživatelem může být pouze spotřebitel. Spotřebitelem je každá fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání se Společností uzavře tuto Smlouvu, nebo se Společností jinak právně jedná.
    3. Kontaktní údaje pro případ jakýchkoliv dotazů a pro veškerou komunikaci se Společností jsou následující:
      email: support@solospacegym.cz
      telefon: +420 511 444 934
    4. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy uzavřené jak za použití elektronického formuláře na webové stránce https://solospacegym.cz, tak i jiným způsobem. Ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek platí na všechny vztahy mezi Společností a Uživatelem v souvislosti s uzavřenou Smlouvou, pokud není dohodnuto jinak.
  2. Předmět a účel Smlouvy
    1. Smlouvou uzavřenou v souladu s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se Společnost zavazuje přenechat Uživateli k dočasnému užívání nebytový prostor umístěný na adrese dle smlouvy uzavřené v rezervačním systému Společnosti s příslušenstvím a vybavením a Uživatel se zavazuje zaplatit za to Společnosti sjednanou cenu.
    2. Účelem Smlouvy je využití přenechaného prostoru ke cvičení, užívání posilovacího vybavení, posilovacího příslušenství a využití sociálního zařízení v bezprostřední souvislosti se cvičením realizovaným v přenechaném prostoru, pokud není předem dohodnuto jinak. Uživatel se zavazuje, že bude přenechaný prostor užívat jen k sjednanému účelu.
    3. Společnost prohlašuje, že je oprávněna prostory užívat a současně na základě Smlouvy přenechat k dalšímu užívání Uživateli, a to z titulu svého vlastnického práva / nájemní smlouvy uzavřené s oprávněným vlastníkem tohoto prostoru / podnájemní smlouvy uzavřené s oprávněným nájemcem tohoto prostoru.
    4. Cvičení realizované v přenechaném prostoru posilovny se považuje za aktiviti využití volného času, přičemž Společnost poskytuje svoje plnění v přesně určeném (Uživatelem rezervovaném) termínu.
  3. Uzavření Smlouvy
    1. Dočasné užívání prostoru soukromé posilovny lze rezervovat na internetové stránce Společnosti https://solospacegym.cz, pod odkazem „Rezervovat“ nebo přímo prostřednictvím následujícího odkazu: https://plugin.solospace.cz/66e495719dcdb1bb96ec1443, kterým se otevře webové rozhraní umožňující online rezervaci.
    2. Uživatel si musí vytvořit uživatelský účet zadáním telefonního čísla, aby mohl provést rezervaci. Založit uživatelský účet si mohou pouze fyzické osoby, které jsou plnoleté a plně svéprávné. Při vytváření účtu Uživatel zaškrtnutím příslušného políčka potvrdí, že se seznámil s těmito všeobecnými podmínkami a že s nimi souhlasí.
    3. Uživatel si ve webovém rozhraní zvolí termín, který mu vyhovuje (je možné vybrat i více termínů najednou) a před platbou vyplní požadované osobní údaje, pokud je již nezadal při předchozí rezervaci nebo je nezadal na stránce „Profil“, v takovém případě se použijí uložené údaje. Uživatel se zavazuje uvést při rezervaci pravdivé údaje o své totožnosti.
    4. Při vytváření objednávky prostřednictvím webového rozhraní zůstávají vybrané termíny pro Uživatele rezervovány po dobu 15 minut. Pokud v tomto intervalu Uživatel neprovede platbu za vybrané termíny, jsou tyto termíny automaticky uvolněny pro další rezervace.
    5. Před platbou má Uživatel možnost si svou rezervaci zkontrolovat a změnit, nebo odebrat.
    6. Kliknutím na tlačítko „Rezervovat a přejít k pokladně“ nebo „Přidat do košíku a pokračovat“ Uživatel potvrzuje, že je způsobilý a oprávněný uzavřít Smlouvu za dohodnutých podmínek. Uživatel odesláním elektronického formuláře výslovně potvrzuje, že je plně svéprávný.
    7. Kliknutím na tlačítko „Přejít k platbě“ bude Uživatel přesměrován na stránku platební brány, kde může provést platbu za rezervaci. V případě úspěšné platby bude částka určená k platbě zablokována na účtu, ze kterého byla platba provedena. Pokud během procesu platby uplyne doba uvedená v bodě 3.4, peníze budou automaticky odblokovány a rezervace bude zrušena. V opačném případě budou peníze automaticky strženy a bude vytvořena závaznou rezervaci termínu, ve kterém Uživatelů bude prostor posilovny přenechán.
    8. Po dokončení zpracování platby za objednávku budou informace o ní včetně faktury Uživateli k dispozici prostřednictvím tlačítka „Objednávky“ na stránce „Profil“. Existující rezervaci jsou rovněž k dispozici na stránce „Rezervace“.
    9. Společnost, jakožto provozovatel internetové stránky https://solospacegym.cz, nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do této internetové stránky nebo webového rozhraní nebo v důsledku jejího užití v rozporu s jejím určením.
    10. Uživatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků, které umožňují uzavřít Smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (dále jen „prostředek komunikace na dálku“) při uzavírání této Smlouvy. Náklady, které Uživateli při použití prostředků komunikace na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy vzniknou (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory atp.) si hradí Uživatel sám.
    11. Obsah uzavřené Smlouvy je tvořen údaji, které Uživatel uvedl ve své rezervaci a dále ustanovením těchto Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřenou Smlouvu, včetně Všeobecných obchodních podmínek, Společnost archivuje v elektronické podobě. Tato Smlouva není přístupná.
    12. Smlouvu lze uzavřít v českém nebo anglickém jazyce
  4. Cena
    1. Cena za přenechání prostor posilovny k dočasnému užívání je stanovena za časový úsek v délce 60 minut, přičemž cena jednotlivých úseků se může lišit dle konkrétního dne a Uživatelem zvoleného času.
    2. Výše ceny za přenechání prostor k dočasnému užívání je uvedena v ceníku Společnosti dostupném na internetové stránce https://solospacegym.cz a zobrazuje se rovněž v objednávkovém systému ve vztahu k vybranému časovému úseku.
    3. Cenu za přenechání prostor k dočasnému užívání je možné hradit výlučně bezhotovostně, a to prostřednictvím platební brány.
  5. Doba trvání Smlouvy, předání prostor Uživateli
    1. Smlouva se sjednává vždy na dobu určitou, a to zpravidla na časový úsek v délce 60 minut nebo o délce 60 minut s přírůstky po 15 minutách. Uživatel bere na vědomí, že doba trvání Smlouvy zahrnuje všechny aktivity spojené s přípravou na užívání předmětných prostor a s ukončením užívání předmětných prostor, jako je převlečení do sportovního oblečení, vrácení posilovacího vybavení na své původní místo, užití sociálního zařízení a sprchy. Na dobu trvání Smlouvy nemá vliv, pokud Uživatel zahájí užívání přenechaných prostor pozdě nebo jejich užívání naopak předčasně ukončí.
    2. Užívání předmětných prostor bude Uživateli umožněno nejdříve v čase začátku doby trvání Smlouvy. Za účelem vstupu do předmětných prostor Uživatel obdrží prostřednictvím SMS kód ke vstupním dveřím do přenechaných prostor. Tento kód je funkční až okamžikem začátku doby trvání Smlouvy. Při příchodu do předmětných prostor je Uživatel povinen za sebou zavřít dveře tak, aby se nikdo jiný nedostal dovnitř. Uživatel bere na vědomí, že zaslaný přístupový kód je určený výlučně pro jeho osobu a není oprávněn tento kód sdílet se třetími osobami.
    3. Po skončení doby trvání Smlouvy je Uživatel povinen vrátit Společnosti předmětné prostory ve stavu, v jakém jej převzal na počátku doby trvání Smlouvy.

      Uživatel je povinen vrátit veškeré vybavení na své původní místo a při odchodu z předmětných prostor vždy dovřít hlavní dveře tak, aby se nikdo další nedostal dovnitř. Uživatel je dále povinen zajistit veškeré použité vybavení a nástroje tak jak je uvedeno na návodech k použití těchto strojů a zařízení, které jsou umístěny v prostoru. Uživatel odpovídá za škodu, ke které dojde pokud veškeré vybavení nezajistí dle v prostorech umístěných návodů k použití.

  6. Změna Smlouvy
    1. V čase více než 24 hodin před začátkem doby trvání Smlouvy je Uživatel oprávněn zrušit rezervaci. V takovém případě peníze budou vráceny zpět na číslo bankovního účtu, ze kterého byla platba provedena.
    2. V čase méně než 24 hodin před začátkem doby trvání Smlouvy není Uživatel oprávněn zrušit rezervaci. V takovém případě Uživateli právo na vrácení již uhrazené ceny nevzniká.
    3. V případě vzniku objektivní události, která vznikne nezávisle na vůli Společnosti a která bude Společnosti bránit ve splnění jejích povinností, je Společnost oprávněna změnit dobu trvání Smlouvy dle dodatečné volby Uživatele nebo je Společnost oprávněna od Smlouvy odstoupit. V takovém případě Společnost Uživateli bez zbytečného odkladu vrátí celou uhrazenou cenu.
  7. Pravidla pro užívání přenechaných prostor
    1. Společnost se zavazuje odevzdat Uživateli předmětné prostory ve stavu způsobilém ke smluvenému užívání a řádně plnit všechny povinnosti vyplývající ze Smlouvy a Všeobecných obchodních podmínek.
    2. Uživatel je povinen užívat předmětné prostory výhradně ke sjednanému účelu a v dohodnutém rozsahu.
    3. Uživatel není oprávněn provádět na předmětných prostorách jakékoliv změny či úpravy nebo provádět jakékoliv činnosti, které by mohly způsobit škodu na zdraví a/nebo majetku Společnosti či třetí osoby.
    4. Uživatel je povinen kdykoliv umožnit Společnosti přístup do předmětných prostor za účelem kontroly jejich řádného užívání Uživatelem.
    5. Při příchodu do posilovny a před začátkem cvičení je Uživatel povinen zkontrolovat, zda není příslušenství přenechání prostor, tj. vybavení posilovny poškozené a zda je plně funkční. V případě, že Uživatel zjistí jakékoliv poškození nebo nefunkčnost, zavazuje se Uživatel to bez zbytečného odkladu oznámit Společnosti.
    6. Prostor přenechaný k užívání dle této Smlouvy je vybaven instrukcemi k použití posilovacího vybavení a Provozním řádem, který se Uživatel zavazuje dodržovat.
    7. Do předmětných prostor je přísně zakázán vstup osob pod vlivem alkoholických nápojů či pod vlivem omamných či jakýchkoliv jiných návykových látek. V celém prostoru soukromé posilovny je dále zakázáno kouření, konzumace alkoholických nápojů či jakýchkoliv návykových látek, manipulace s otevřeným ohněm, ponechávání dětí bez dozoru, pořizování vizuálních nebo audiovizuálních záznamů s jakýmkoliv pornografickým či jakýmkoliv jiným podtextem v rozporu s obecnými pravidly mravnosti a morálky a jakékoliv jednání, které by mohlo být považováno za jednání proti dobrým mravům. V případě porušení této povinnosti vzniká Společnosti právo na zaplacení smluvní pokuty ve výši 150- EUR za každé jednotlivé porušení.
    8. Uživatel se zavazuje dodržovat bezpečnostní, protipožární a další obecně závazné právní předpisy vztahující se k činnosti Uživatele vykonávané v předmětných prostorách.
    9. Při využívání předmětných prostor je Uživatel povinen dodržovat základní hygienické návyky, při cvičení používat ručník a po použití posilovací stroje v místě kontaktu s kůží vydezinfikovat. Uživatel bere na vědomí, že je vhodné cvičit ve sportovním oděvu a ve vhodné obuvi.
    10. Uživatel se účastní všech aktivit provozovaných v přenechaných prostorách na vlastní riziko. Uživatel je zodpovědný za svůj zdravotní stav a prostor posilovny přenechaný mu na základě této Smlouvy využívá, jen pokud mu to jeho zdravotní stav umožňuje. V případě, že Uživatel zjistí, že mu jeho zdravotní stav neumožňuje pokračovat ve využívání předmětných prostor za účelem cvičení, nebo že by takové pokračování mohlo ohrozit jeho zdravotní stav, je povinen okamžitě ukončit využívání předmětných prostor. Společnost neodpovídá za jakékoliv škody na zdraví či na majetku, které Uživateli mohou vzniknout v důsledku nedodržení tohoto postupu.
    11. Uživatel není oprávněn přenechat předmětné prostory, nebo jejich část, do užívání třetím osobám. Za porušení této povinnosti se nepovažuje, užívá-li Uživatel předmětné prostory společně se třetími osobami za účelem společného cvičení. Počet společně cvičících osob však nesmí přesáhnout počet, který je uveden u každého prostoru v rezervačním systému. Uživatel se zavazuje zajistit, že počet společně cvičících osob nepřesáhne povolený limit a současně se zavazuje seznámit všechny osoby, kterým umožnil vstup do předmětných prostor, s Provozním řádem a těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. Uživatel nese veškerou odpovědnost za bezpečnost a ochranu zdraví osob, kterým umožnil vstup do předmětných prostor.
    12. Uživatel bere na vědomí, že děti se smí pohybovat v předmětných prostorách pouze v doprovodu svých zákonných zástupců, kteří jsou plně odpovědni za případné škody na zdraví svého dítěte i na majetku Společnosti a na zdraví či majetku třetí osoby způsobené pohybem dítěte. Dítětem se rozumí osoba mladší 18 let.
    13. Uživatel je povinen neprodleně oznámit Společnosti vznik jakékoliv škodní události vzniklé v souvislosti se Smlouvou a je povinen počínat si tak, aby ke škodám nedocházelo, eventuálně aby se minimalizoval jejich rozsah, pakliže nastanou. Pokud Uživatel tuto povinnost nesplní, odpovídá Společnosti za škodu, která nesplněním této povinnosti vznikla.
    14. Za svůj majetek vnesený do předmětných prostor nese Uživatel plnou odpovědnost. Uživatel dále odpovídá Společnosti za škodu, kterou způsobí na předmětných prostorách činností svou či činností osob, kterým umožnil do předmětných prostor vstup. Způsobenou škodu je Uživatel povinen Společnosti bez zbytečného odkladu nahradit.
    15. Společnost není odpovědná za jakékoliv škody na zdraví či majetku, které si Uživatel způsobí úmyslně, z nedbalosti, neopatrnosti nebo přeceněním své fyzické kondice.
    16. V případě nejasností ohledně zdravotního stavu, těhotenství, poúrazových stavech nebo nemoci je Uživatel povinen před započetím užívání prostor konzultovat svého lékaře a postupovat dle jeho doporučení.
  8. Práva z vadného plnění
    1. Uživatel je oprávněn uplatňovat práva z vadného plnění vyplývající z Občanského zákoníku postupem a za podmínek tam uvedených. Práva z vadného plnění mohou být uplatněna emailem zaslaným Společnosti na email: support@solospacegym.cz
    2. Jakékoliv vady předmětných prostor a/nebo příslušenství je Uživatel povinen oznámit Společnosti bez zbytečného odkladu po jejich zjištění.
    3. Uplatnění práva z vadného plnění musí vždy obsahovat identifikaci Uživatele a popis konkrétních nedostatků (vad) předmětných prostor a/nebo příslušenství. V uplatnění práva z vadného plnění musí být uvedeno, v čem konkrétně spočívá tvrzená vada a jaké konkrétní právo dle Občanského zákoníku, resp. těchto podmínek Uživatel uplatňuje. Popis vady musí být vždy dostatečně určitý (ideálně za současného připojení fotodokumentace vady), aby ji mohla Společnost objektivně posoudit.
    4. Uživatelem uplatněné nároky v souvislosti s vadami přenechání prostor a/nebo příslušenství se Společnost zavazuje řešit bez zbytečného odkladu po jejich uplatnění, nejpozději však ve lhůtě třiceti (30) dnů od jejich obdržení. O přijetí či nepřijetí uplatněných nároků, včetně jejich odůvodnění, bude Společnost Uživatele informovat prostřednictvím uvedeného kontaktního emailu.
    5. Pokud může Uživatel s ohledem na vytknuté vady předmětné prostory užívat jen s obtížemi, má Uživatel právo na přiměřenou slevu z ceny.
    6. Ztěžuje-li vytknutá vada zásadním způsobem užívání předmětných prostor, nebo znemožňuje-li zcela jejich užívání, má Uživatel právo na prominutí úhrady ceny nebo může od Smlouvy odstoupit.
    7. Neoznámí-li Uživatel Společnosti poškození nebo vadu předmětných prostor a/nebo příslušenství bez zbytečného odkladu poté, co je měl a mohl zjistit, nemá Uživatel právo na slevu z ceny ani nemůže od Smlouvy odstoupit.
  9. Sdělení před uzavřením Smlouvy
    1. Odesláním elektronického rezervačního formuláře Uživatel potvrzuje, že od Společnosti obdržel v dostatečném předstihu před uzavřením Smlouvy všechny informace ve smyslu ust. § 1811, § 1820 a § 1826 Občanského zákoníku, zejména:
      1. údaje o hlavních vlastnostech služby a povaze služby;
      2. údaje o totožnosti Společnosti;
      3. adresu sídla, telefonní číslo a adresa pro doručování elektronické pošty;
      4. adresu provozovny;
      5. celkovou cenu služby, včetně všech daní a poplatků, případně způsob jejího výpočtu;
      6. údaje o nákladech na prostředky komunikace na dálku, pokud se liší od základní sazby;
      7. způsob platby a způsob a čas plnění ze strany Společnosti;
      8. údaj o době trvání závazku;
      9. informace o tom, že spotřebitel nemůže odstoupit od Smlouvy;
      10. údaj o existenci práv z vadného plnění;
      11. údaje o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru.
  10. Informace o nemožnosti odstoupení od Smlouvy
    1. Uživatel bere na vědomí, že na Smlouvu uzavřenou mezi Společností a Uživatelem, jako spotřebitelem, se neuplatní právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů jinak garantované ust. § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku. Spotřebitel tedy od Smlouvy nemá právo odstoupit. Je tomu tak proto, že Společnost přenechává Uživateli prostory k dočasnému užívání jako aktivitu využití volného času v přesně určeném období ve smyslu ust. 1837 písm. j) Občanského zákoníku, čímž je ze zákona možnost odstoupení vyloučena.
  11. Způsob vyřizování stížností
    1. Pokud má Uživatel s plněním poskytnutým ze strany Společnosti jakýkoliv problém, nebo chce Společnost naopak za poskytnuté plnění pochválit nebo jí dát jakoukoliv zpětnou vazbu, vyřizování podnětů Uživatele, včetně stížností, zajišťuje Společnost pomocí emailu support@solospacegym.cz
    2. Případné spory, které vzniknou mezi Společností a Uživatelem budou řešeny v prvé řadě smírnou cestou.
    3. Nepodaří-li se dospět ke smírnému řešení, je Uživatel, který má bydliště v České republice, oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci, IČ: 000 20 869, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách: http://coi.cz.
    4. Uživatel, který má bydliště v členském státě EU a je spotřebitelem, je oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2.
  12. Závěrečná ustanovení
    1. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení Všeobecných obchodních podmínek neplatné, neúčinné či nevynutitelné, platnost, účinnost a vynutitelnost ostatních ustanovení tím zůstává nedotčena. Smluvní strany se v tomto případě zavazují nahradit neplatné, neúčinné či nevynutitelné ustanovení ustanovením platným, účinným a vynutitelným, které nejlépe odpovídá původně zamýšlenému účelu ustanovení neplatného, neúčinného či nevynutitelného. Do té doby platí odpovídající úprava obecně závazných právních předpisů České republiky.
    2. Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky a případné spory ze Smlouvy budou řešeny před obecnými soudy v České republice. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
    3. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou dostupné na internetové stránce https://solospacegym.cz/general-terms-and-conditions a nabývají platnosti a účinnosti dne 13. října 2024. Společnost si vyhrazuje právo kdykoliv tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit. O změnách bude Společnost Uživatele informovat prostřednictvím svých internetových stránek.